Лабораторна робота №5

Лабораторна робота № 5
Тема: Мережеві офіси. Сервіси спільного редагування документів.
Мета: ознайомитися із можливостями застосування у науковій діяльності мережевих офісів, навчитися створювати та використовувати документи Google.
Завдання для самостійного опрацювання: Створіть у Google+форму для проведення анкетування, запросіть до участі в опитуванні своїх товаришів, ознайомтеся з таблицею відповідей, сформованою в результаті анкетування.
Було створенно опитування на тему «Що для вас означає
здоровий спосіб життя?». 

Контрольні запитання:
1. Як скористатися сервісом Диск Google ?
Для того, щоб скористатись сервісом Диск Google, потрібно спочатку зареєструватись,тобто створити свій акант. Потім  натиснувши кнопку https://lh5.googleusercontent.com/AR48XMp3zK0KYD9zBNuH8k6Yd0eFt-5kLQC77gEmG8SK5IUv7xJz1McYrPXQDCvmp4vx5foPCMg9p_NuUNZukznL_j1sK6Q3_Jk958pLwqLVOXwu3U02NkUniidScjz4p840lAKW3WT0qIlUkQ зліва від облікового запису, який знаходиться у правому верхньому куточку екрану. Перед вами відкриється сховище Диск Google.
2. Як можна використовувати сервіс Диск Google в педагогічній практиці?
Можна лабораторні роботи викладати в інтернет,щоб учні ознайомлювались.Можна створювати опитування,щоб перевірити знання учнів по певній темі(можна також зробити це обов'язковим).
3. Якими правами володіє редактор документа?
В редакторі документів можна як самому створювати і видаляти,редагувати даний документ,презентацію,таблицю,опитування а й можна запрошувати співавторів до співпраці над документом.
Співавтор має право: редагувати,запрошувати,експортувати,переглядати.
4. Які документи можна створити в середовищі Диск Google ?
В середовищі Диск Google можна завантажувати документи Word, OpenOffice, RTF, HTML або текстові файли (або створювати нові документи), електронні таблиці та презентації, а потім переглядати і редагувати їх з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернету. Опублікувати документи в Інтернеті для всіх користувачів у вигляді Веб-сторінок.

Література
1.  Новые педагогические и информационные технологии в системе образования : учеб. пособие для студ. пед. вузов и системы повышения квалиф. пед. кадров / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров ; под ред. Е. С. Полат – 2-е изд., стер. – М. : Издательский центр «Академия», 2005. – 272 с.
2.  Гуревич Р. С. Інформаційні технології навчання: інноваційний підхід : навчальний посібник / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія, Л. С. Шевченко ; за ред. Гуревича Р. С. – Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2012. – 348 с.
3.  Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; головний ред. В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
4.  Хуторской А. В. Современная дидактика : учеб. пособие. 2-е изд., перераб. / А. В. Хуторской. – М. : Высш. шк., 2007. – 639 с. : ил.
5.  Использование интернет-технологий в современном образовательном процессе. Часть III. Инструменты сетевого взаимодействия / Сост. Ю. В. Ээльмаа. – СПб. : ГОУ ДПО ЦПКС СПб «Региональный центр оценки качества образования и информационных технологий», 2010.  72 с. – [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://window.edu.ru/resource/983/78983.

Коментарі

Популярні публікації